
Nemrégiben találkoztam a „kognitív gazdaságosság” kifejezéssel, és azonnal töprengésre késztetett a benne rejlő igazság. Ezt egy internetelemző pszichológusnő írta le a közétett tanulmányában, és jelentése nem egyébben, mint a gyors jelző hátterében rejlik (gyors ismerkedés, – ügyintézés – böngészés a neten). Ettől lesz profi hatású a weblapod! És még számos apró trükk beágyazása révén, amelyekre javallott figyelmet szentelned, ha szeretnéd, hogy valóban érdeklődést kelthess az általad létrehozott honlap iránt.
A billentyűzet is segíthet az önfejlesztés folyamatában, bármennyire különösen is hangozhat első hallásra, látásra. Ettől lesz profi hatású a weblapod! Tegyél meg minden tőled telhetőt annak érdekében, hogy valóban meghallják közlendődet mind az igényes és tömör textus, mind pedig a dekoratív, ízléses illusztrációk felhasználása révén. Ettől lesz profi hatású a weblapod! Néhány tipp, amelyet nem árt megfogadni egy több mint tízezer honlaplétrehozásban jártas szakképzett teamtől: 1. tömörség a fogalmazásban 2. mutatós design 3. trendi minták 4. egyedi logótervezés 5. adott tér kitöltése. Ettől lesz profi hatású a weblapod!